Tuning & More De leukste Tuning(news)community

Russell zet Verstappen op zijn plek: "Ik blijf bij Mercedes"

George Russell heeft bevestigd dat hij volgend jaar 'gewoon' voor het team van Mercedes rijdt. De toekomst van de Brit leek in de afgelopen weken onzeker te zijn, omdat Max Verstappen met zijn zitje in verband werd gebracht. Volgens Russell is dit nooit aan de orde geweest, en blijft hij gewoon binnenboord.

Your email is never shared.
Required fields are marked *




*