Tuning & More De leukste Tuning(news)community

Marko vertrouwt op Red Bull: "Denk dat het goed komt met Max"

Voormalig Red Bull-adviseur Helmut Marko heeft er vertrouwen in dat het goed gaat komen voor Max Verstappen. Over de toekomst van de viervoudig wereldkampioen bestaat nog altijd veel twijfel, maar volgens Marko zou het het beste zijn voor iedereen als hij bij Red Bull blijft.

Your email is never shared.
Required fields are marked *




*