Antonelli gaat door het stof na kostbare fout
Andrea Kimi Antonelli baalt als een stekker dat hij te veel gas terugnam in de kwalificatie in Oostenrijk. Door de crash van Max Verstappen werd er met gele vlaggen gezwaaid, en Antonelli ging abrupt van zijn gas. Vlak voor zijn neus deed zijn Mercedes-teamgenoot George Russell dat niet, en hij greep de pole position.