Antonelli reageert vol verbazing na crash Verstappen
Andrea Kimi Antonelli plaatst vraagtekens bij het besluit van de wedstrijdleiding om te wachten met dubbele gele vlaggen na de crash van Max Verstappen. De Red Bull-coureur crashte hard in de Oostenrijkse kwalificatie, maar de wedstrijdleiding koos in eerste instantie voor een enkele gele vlag. Antonelli ging hier vervolgens de fout in.