Tuning & More De leukste Tuning(news)community

Norris pissig over gridstraf: "Ik heb toch niemand in gevaar gebracht!"

Lando Norris kreeg gisteren na de kwalificatie een gridstraf van 3 plaatsen uitgedeeld door de FIA. Die had beoordeeld dat hij de rode vlag had genegeerd door niet de pits in te rijden maar door te rijden over startfinish. Een situatie die de stewards niet graag zien.

Your email is never shared.
Required fields are marked *




*