Norris heeft geaccepteerd dat McLaren niet kan winnen
Regerend wereldkampioen Lando Norris heeft geaccepteerd dat McLaren voorlopig geen races gaat winnen. Norris en McLaren hebben dit jaar een grote achterstand op de concurrentie van Mercedes, en ze weten dat ze zich moeten verbeteren. Norris blijft zeer realistisch, en weet dat ze het moeten hebben van verrassende prestaties.