Vrolijke Verstappen: "Moest opletten dat ik niet in slaap viel!"
Max Verstappen heeft in Istanboel de WK-leiding weer over genomen van Lewis Hamilton. De Nederlandse Red Bull-coureur finishte als tweede achter Valtteri Bottas en beleefde een foutloze middag. De Limburger zal nog vrolijker zijn aangezien zijn teamgenootje Sergio Perez derde werd.