Pirelli-voorman ziet dat zijn rubbers maximaal zijn benut in Turkse Grand Prix
Bandenbaas Mario Isola van bandenmaker Pirelli kan opgelucht ademhalen na de Grand Prix van Turkije. Sommige coureurs tartten het lot door extreem lang door te rijden op de intermediates. In de 48ste ronde bijvoorbeeld, lijken de banden onder de auto van Lewis Hamilton nog maar weinig op de banden zoals ze eruit zagen bij de start van de race.